Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5340 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5340 RUVILLE/FAG

5340 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5340

producent:

RUVILLE/FAG

Średnica piasty koła [mm]: 137,00
średnica 2 [mm]: 70,00
średnica otworu centrujacego [mm]: 90,00
Szerokość 2 [mm]: 39,00
średnica zewnętrzna [mm]: 137,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5340 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5340 PRZÓD OPEL VECTRA C

Łożyska koła firmy RUVILLE AUTOTEILE o oznaczeniu 5340 jest podstawowym podzespołem układu zawieszenia współczesnego auta.
Łożyska mają za zadanie zmniejszenie do minimum oporów toczenia auta. Biorąc pod uwagę to, że stan dróg pozostawia wiele do życzenia, szczególnie ważna jest wysoka jakość tych części. Składa się na nią technologia wykonania, jakość użytych surowców oraz wynik specjalistycznych badań na profesjonalnych stanowiskach testowych.
Wyniki testów poddawane są wnikliwej ocenie specjalistów bezpieczeństwa oraz technologów materiałowych.

Opinie specjalistów o prezentowanym wyrobie - łożysko piasty RUVILLE AUTOTEILE 5340 potwierdzają jego bardzo wysoką jakość i specjalne cechy użytkowe.
numery OEM:
FIAT      51748680
FIAT      51748680[WB]
OPEL      12796081
OPEL      12796081[WB]
OPEL      16 03 143
OPEL      16 03 294
OPEL      1603143
OPEL      1603294
VAUXHALL      12796081
VAUXHALL      12796081[WB]

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5340 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.