Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5565 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5565 RUVILLE/FAG

5565 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5565

producent:

RUVILLE/FAG

średnica wewnętrzna [mm]: 45,30
średnica zewnętrzna [mm]: 80,00
Szerokość [mm]: 48,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5565 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5565 TYŁ OPEL MOVANO/RENAULT MASTER

Istotnym podzespołem zawieszenia obecnych samochodów są łożyska producenta RUVILLE AUTOTEILE o indeksie 5565.
Łożyska mają za zadanie zredukowanie do minimum oporów toczenia auta. Biorąc pod uwagę to, że stan dróg pozostawia wiele do życzenia, bardzo ważna jest znakomita jakość tych części. Składa się na nią precyzja wykonania, jakość użytych surowców i wynik specjalistycznych badań na wyspecjalizowanych stanowiskach testowych.
Jakość produktów firmy RUVILLE AUTOTEILE jest ich oczkiem w głowie i firma ta dokłada najwyższych starań, aby była najwyższa.

Użytkownicy stwierdzają zdecydowanie, że łożysko piasty RUVILLE AUTOTEILE 5565 w najwyższym stopniu spełnia wymagania bezpieczeństwa .
numery OEM:
OPEL      09161455
OPEL      45 01 155
OPEL      4501155
RENAULT      77 01 205 417
RENAULT      7701205417
VAUXHALL      09161455

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5565 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.