Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » SM1923 kayaba

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM1923 KAYABA

SM1923 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit KAYABA
kayaba SM1923
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM1923
SM1923
80.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

SM1923

producent:

KAYABA

Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4909500563205

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM1923 KAYABA

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I; PEUGEOT 307, 405 I, 405 II 1.4-2.0D 07.88-12.13
numery OEM:
CITROËN      503177
CITROËN      5031E9
CITROËN      503369
CITROËN      503375
CITROËN      503527
CITROËN      503558
CITROËN      503563
CITROËN      503623
CITROËN      5038F7
CITROËN      5038G0
CITROËN      693261
PEUGEOT      503177
PEUGEOT      5031E9
PEUGEOT      503369
PEUGEOT      503375
PEUGEOT      503527
PEUGEOT      503558
PEUGEOT      503563
PEUGEOT      503623
PEUGEOT      5038F7
PEUGEOT      5038G0
PEUGEOT      693261

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM1923 KAYABA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora, Suspension Mounting Kit SM1923 KAYABA:

2019-09-25
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2022-06-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
2021-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
Szukałem tego w necie i pani trudno znaleźć niż w tym sklepie
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-06
 5/5
Zgodny z opisem
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu
2021-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-23
 5/5
produkt wysokiej jakości polecam.
2022-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-16
 5/5
Po tygodniu na razie zestaw działa poprawnie
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-16
 5/5
Po tygodniu na razie zestaw działa poprawnie
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).