Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » D8266T seinsa autofren

Zestaw osłon, wał napędowy D8266T SEINSA AUTOFREN

D8266T Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
autofren D8266T
Zestaw osłon, wał napędowy D8266T
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8266T

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 31
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74
Wysokość [mm] 111
nr EAN 8430320049373

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8266T SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 31/74) (dł.111) pasuje do: CITROEN C1 II, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C-ELYSEE; FORD FIESTA V, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, FUSION, MONDEO III; MAZDA 2 1.0-2.0 08.98-
numery OEM:
CITROËN      3293.35S3
CITROËN      329335
FORD      1061864
FORD      1148221
MAZDA      C202-22-530
PEUGEOT      329335

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8266T SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8266T SEINSA AUTOFREN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.