Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 6278 kamoka

Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6278 KAMOKA

6278 Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 6278
Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6278
6278
kamoka 6278 Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA
 

    Ocena:
numer części:

6278

producent:

KAMOKA

Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 30
obrobiony mechanicznie bez rowka w wewnętrznym elemencie
Ilość zębów, pierścień ABS 45
nr EAN 5908234612998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6278 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      893498099MX
SEAT      893498099M
SEAT      893498099MX
SEAT      895 498 099 A
SEAT      895 498 099 H
SEAT      8A0 498 099
SEAT      8A0498099 X
SKODA      893498099M
SKODA      893498099MX
SKODA      895 498 099 A
SKODA      895 498 099 H
SKODA      8A0 498 099
SKODA      8A0498099 X
VAG      893 407 305 N
VAG      893 498 099 M
VAG      893407305N
VAG      893498099M
VAG      893498099MX
VAG      895 407 305 B
VAG      895 498 099 A
VAG      895 498 099 H
VAG      895407305B
VAG      895498099A
VAG      8A0 498 099
VAG      8A0 498 099 X
VAG      8A0498099
VAG      8A0498099 X

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 6278 KAMOKA w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.