Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 49-0253 maxgear

Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0253 MAXGEAR

49-0253 Zestaw przegubu, wał napędowy MAXGEAR
87.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

25-1463MG

numer części:

49-0253

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
średnica zewnętrzna [mm] 97,95
Materiał Termoplast
nr EAN 5907558501544

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0253 MAXGEAR

PRZEGUB ZEW. VW GOLF 5/OCTAVIA/PASS 1,9/2,0TDI
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0 498 099 B
VOLKSWAGEN      1K0 498 099 BX
VOLKSWAGEN      1K0 498 099 J
VOLKSWAGEN      1K0 498 099 JX
VOLKSWAGEN      1K0498099B
VOLKSWAGEN      1K0498099BX
VOLKSWAGEN      1K0498099J
VOLKSWAGEN      1K0498099JX

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0253 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0253 MAXGEAR:

2020-06-25
 5/5
Super
2020-06-17
 5/5
Towar godny polecenia. Ok
2020-04-07
 5/5
Ceny dużo lepsze niż w konkurencyjnych sklepach

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.