Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 26591 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591 ORIGINAL IMPERIUM

26591 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 26591
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

26591

dla numeru OE 7601502
Masa [g] 228
Strona zabudowy Oś przednia
Specyfikacja IMPERGOM bearing
nr EAN 8033989072807

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 156, 164, 166, 33; FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-2.5D 07.87-06.07
numery OEM:
ALFA ROMEO      60806398
ALFA ROMEO      7601502
ALFA ROMEO      7714789
FIAT      60806398
FIAT      7601502
FIAT      7714789
LANCIA      60806398
LANCIA      7601502
LANCIA      7714789

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 26591 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).