Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 40 54 0011 swag autoteile gmbh

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 40 54 0011 SWAG Autoteile GmbH

40 54 0011 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SWAG Autoteile GmbH
13.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

40 54 0011

Grubość [mm] 11,0
Średnica wewnętrzna [mm] 16,0
średnica zewnętrzna [mm] 41,0
Rodzaj łożyska Łożysko toczne
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,064
nr EAN 4044688018748

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 40 54 0011 SWAG Autoteile GmbH

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: OPEL CALIBRA A, VECTRA A 1.8/2.0 09.88-07.97
numery OEM:
OPEL      03 44 515
OPEL      03 44 516
OPEL      3 44 515
OPEL      3 44 516
VAUXHALL      090236985
VAUXHALL      090425479
VAUXHALL      90236985
VAUXHALL      90425479

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 40 54 0011 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 40 54 0011 SWAG Autoteile GmbH:

2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-10
 5/5
Pudełko Swag w pudełku Febi O_o ? Niby to samo ale dziwne.
2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-29
 5/5
Produkty zgodne, wysoka jakość i szybka wysyłka. Polecam.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).