Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 73-04-401 ashika

Sworzeń wahacza 73-04-401 ASHIKA

73-04-401 Sworzeń wahacza ASHIKA
ashika 73-04-401
Sworzeń wahacza 73-04-401
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

73-04-401

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy oś przednia, na górze
Średnica [mm] 35
Wysokość zabudowy 68
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. [mm] 10X1,25
nr EAN 8033001483901

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 73-04-401 ASHIKA

numery OEM:
HONDA      51270-S01-013
HONDA      51270-S0A-003

Zastosowanie Sworzeń wahacza 73-04-401 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 73-04-401 ASHIKA:

2023-11-13
 5/5
Sworzeń zamontowany wszystko OK. Polecam
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.