Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 13.0460-2981.2 ate

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-2981.2 ATE

13.0460-2981.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
ate 13.0460-2981.2
 

    Ocena:
5/5 (269 ocen)
numery handlowe:

21460, 21613, 602981

numer części:

13.0460-2981.2

producent:

ATE

Szerokość [mm] 100,0
Wysokość [mm] 63,5
Grubość [mm] 18,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub 2
System hamulcowy Lucas / TRW
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633141185

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-2981.2 ATE

Klocek hamulcowy kpl. przód , pasuje do: CITROEN ZX 1.6-2.0 03.91-02.98

ATE to jeden z najbardziej znanych producentów klockach hamulcowych 13.0460-2981.2 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny.
Oczekiwania właścicieli samochodów w stosunku do klockach hamulcowych 13.0460-2981.2 oraz innych części produkowanych przez ATE, są spełnione dzięki zastosowanym technologiom produkcji i wysokim normom jakości. Producent ATE znany jest z bardzo dobrej jakości wykonania części produkowanych w swoich zakładach. Zastosowanie dobrej jakości materiałów i produkcja na maszynach sterowanych cyfrowo, przynosi efekty w postaci części samochodowych o doskonałej jakości. Opinie użytkowników o klockach hamulcowych 13.0460-2981.2 są jak najlepsze. Klocki hamulcowe tego producenta cechują się bardzo dobrymi właściwościami eksploatacyjnymi i użytkowymii mają wysokie notowania u specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Klocki hamulcowe 13.0460-2981.2 mają zastosowanie do samochodu CITROËN JUMPER Autobus (230P) od 1994.02 oraz wielu innych modeli aut.
Oglądana część zamienna należąca do kategorii klocki hamulcowe, pasuje do samochodów marki CITROËN jednak w przypadku wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu celem weryfikacji doboru tej części samochodowej.
Klocki hamulcowe 13.0460-2981.2 znajdujące się naszej ofercie, możesz zamówić na dostawę do paczkomatu, kurierem lub odebrać w naszym punkcie odbiorów osobistych w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
CITROËN      95 658 557

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-2981.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-2981.2 ATE:

2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
ATE zawsze się sprawdza i czuć pod pedałem hamulca że to oryginały. Polecam firmę.
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-10
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki 13.0460-7195.2 producenta ate
2022-05-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-28
 5/5
Dobrej jakości części zamienne podzespoly
2019-09-16
 5/5
Nie ma się czego przyczepić, jak zawsze jakość u tego producenta na najwyższym poziomie
2021-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-01
 5/5
Klocki pasowały bez problemu. Zależało mi na bezpieczeństwie ale i czystych felgach. Felgi czyste. Co do trwałości i jakości klocków bedę mógł coś napisać po przejechaniu kilkusest lub kilku tysięcy kilometrów.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2017-12-29
 5/5
jest ok
2022-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Polecam !!!
2020-04-02
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2023-12-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-11
 5/5
Produkty tego sklepu są najwyższej jakości. Klocki hamulcowe Ate spełniają swoją rolę.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.