Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » D1716 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1716 SEINSA AUTOFREN

D1716 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1716
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1716
14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

D1716

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 22
System hamulcowy BENDIX-BOSCH
nr EAN 8430320054117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1716 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (22 mm) pasuje do: CITROEN JUMPER I; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 1.9D/2.0/2.5D 02.94-04.02
numery OEM:
CITROËN      4601C8
PEUGEOT      4601C8

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1716 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1716 SEINSA AUTOFREN:

2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.