Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A0061 auto-starter

Alternator A0061 AUTO-STARTER

A0061 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A0061
Alternator A0061
A0061
auto-starter A0061 Alternator
720.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A0061

producent:

AUTO-STARTER

Długość 1 [mm] 46
Długość 3 [mm] 82,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Koła pasowe bez koła pasowego
nr EAN 5901259400892

skład zestawu:
ABE9021 Łożysko
ABE9021(NSK) Łożysko
ABE9021(NTN) Łożysko
ABE9021(SKF) Łożysko
ABR0026 Łożysko główne, alternator, Brand new AS-PL Alternator D.E. bracket
AFP0007 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AFP0007(INA) Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AFP0007(V) Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
AFP9018 Koło pasowe, alternator
ARC0043 Prostownik, alternator
ARE0041 Regulator napięcia
ARE0041(BOSCH) Regulator napięcia
ARE0041S Regulator napięcia
AS0035 Stojan, alternator
ASL9008 Pierścień ślizgowy, alternator
BX213 Szczotka węglowa, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A0061 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A0061 VOLVO C70, S40, S60, S70, S80, V40, V70, XC70 2.0-2.5 97-07
numery OEM:
VOLVO      8251071
VOLVO      8251655
VOLVO      8601699
VOLVO      8601841
VOLVO      86018413
VOLVO      8602276
VOLVO      9459077
VOLVO      9459092
VOLVO      9472908

Zastosowanie Alternator A0061 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A0061 AUTO-STARTER:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów