Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » 8FT 351 195-361 behr hella service

Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-361 BEHR HELLA SERVICE

8FT 351 195-361 Osuszacz, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FT 351 195-361
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FT 351 195-361


Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-361 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
ISUZU      970956580
MITSUBISHI      MB-898319
MITSUBISHI      MB-898320
MITSUBISHI      MB898319
MITSUBISHI      MB898320
NISSAN      92131-77J00
NISSAN      92131-96E00
NISSAN      92131-96E01
NISSAN      9213177J00
NISSAN      9213196E00
NISSAN      9213196E01
OPEL      18 48 019
OPEL      1848019
OPEL      97095658
SUBARU      50371-23184
SUBARU      5037123184
SUBARU      73410-AC040
SUBARU      73410AC040
VAUXHALL      97095658
zamienniki:
V38-06-0003
brak
VEMO
V63-06-0001
brak
VEMO
V37-06-0003
brak
VEMO
1300D037
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-361 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.