Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ zapłonowy Opel ASTRA G coupe (T98) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Opel ASTRA G coupe (T98)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do OPEL ASTRA G coupe (T98)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA G coupe (T98):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026301618
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 2700
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-929
nr EAN 5012759174173
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-933
nr EAN 5012759174180
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 39
Opór [kOhm] 2,4
nr EAN 8053379053223
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
Opór [Ohm] 500
nr EAN 8435050624555
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050624630
Długość [mm] 69
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 12 38 938
nr EAN 4027816223740
Długość [mm] 50
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 62 38 282
nr EAN 4027816281276
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2700
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300184785
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300306057
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079381185
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8801650
nr EAN 5901159269681
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063722283
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063812786
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063708270
Długość przewodu [mm] 660
Długość czujnika pomiarowego [mm] 34,5
nr EAN 5907558581522
Długość przewodu [mm] 580
Długość czujnika pomiarowego [mm] 34,5
nr EAN 5907558581805
Długość czujnika pomiarowego [mm] 8,3
nr EAN 5903364311070
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 2300
Głębokość zabudowy [mm] 39,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074172018
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326813211
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326813389
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326815321
Status produktu: Normalny
Długość [mm] 69
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688223746
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422538187
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 550
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 3276422540371
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 550
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 3276422540890
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Wymagana ilość 1
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 8,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki owalny
Opór [kOhm] 13,4
Ciężar [kg] 0,019
nr EAN 4046001355394
Opór [Ohm] 2700
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość połączeń 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Wymagana ilość 1
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 39,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Liczba otworów do mocowania 1
Ciężar [kg] 0,04397
nr EAN 4046001330308
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.