Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ hamulcowy Audi A6 C6 Avant (4F5) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Audi A6 C6 Avant (4F5)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do AUDI A6 C6 Avant (4F5)

wybierz typ samochodu AUDI A6 C6 Avant (4F5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 37
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109564570
Długość [mm] 37
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109564686
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Długość [mm] 67
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633477444
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Długość [mm] 67
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633477468
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047023046932
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047023046925
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759456880
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759456897
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4054224010532
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4054224010549
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300594980
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300594997
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 12
Możliwość obciążania dla 12V 70A
Funkcja przełączania Zestyk zwierny
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
Schemat połączeń S2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opornikiem
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) 54
Obciążenie indukcyjne [A] 35
Obciążenie pojemnościowe [A] 30
Obciążenie omowe [A] 40
ID wykonania wtyczki B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
dla numeru OE 13171831
Funkcja przekaźnika System podgrzewania wstępnego
Funkcja przekaźnika Szyba przednia ogrzewana
Funkcja przekaźnika Szyba tylna ogrzewana
Funkcja przekaźnika Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji
Funkcja przekaźnika Zestaw komfortowy
Funkcja przekaźnika Wentylator, chłodnica silnika
Funkcja przekaźnika Klema 15
Funkcja przekaźnika ESP
Funkcja przekaźnika Klema 15R
Funkcja przekaźnika System powietrza wtórnego
Funkcja przekaźnika Zawieszenie pneumatyczne
Funkcja przekaźnika Sterownik silnika
Funkcja przekaźnika Agregat hydrauliczny
Funkcja przekaźnika Klema 87
Funkcja przekaźnika Rozrusznik
Funkcja przekaźnika ABS
Funkcja przekaźnika Pompa ABS
nr EAN 4082300751383
Długość przewodu [mm] 70
Długość przewodu [mm] 70
nr EAN 5908242651149
Numer seryjny K9410097
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159267342
Numer seryjny K9410098
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901159267359
Strona zabudowy z przodu z lewej
nr EAN 8050947017878
Strona zabudowy z przodu po prawej
nr EAN 8050947018110
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5902659727220
Strona zabudowy z przodu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5902659727237
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
rozgałęziony 2
parzyste numery artykułów 114 800 0014
nr EAN 4040074182857
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
rozgałęziony 2
parzyste numery artykułów 114 800 0013
nr EAN 4040074182925
Ciężar netto [g] 10
nr EAN 5908281478868
Ciężar netto [g] 10
nr EAN 5908281478875
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 37
nr EAN 8430320275086
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Głębokość zabudowy [mm] 37
nr EAN 8430320275093
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z przodu i z tyłu
Ciężar [kg] 0,02
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj wtyczki męski
Kształt obudowy wtyczki owalny
Masa [g] 19
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 3413521604065
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4054228010545
Długość [mm] 67
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ciężar [kg] 0,01
Długość opakowania [cm] 3,5
Szerokość opakowania [cm] 3,5
Wysokość opakowania [cm] 7,8
Techniczny numer informacyjny 45000 0194 0 1
nr EAN 4019722491412
Długość [mm] 67
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 3322938263652
Długość [mm] 67
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 3322938263669
Wyświetlanie od 1 do 34 (z 34 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.