
| Długość [mm] | 692 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109566147 |

| nr EAN | 8717109769579 |

| nr EAN | 8717109770377 |

| nr EAN | 4047025091916 |

| nr EAN | 4047026449266 |

| nr EAN | 4047026491630 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759968611 |

| Liczba zestyków | 3 |

| dla numeru OE | 226400467R |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Długość przewodu [mm] | 628 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Liczba zestyków | 2 |
| Masa [g] | 44 |
| Ciężar brutto [g] | 72 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,2 |
| nr EAN | 8012510027752 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor | czarny |
| Od ciśnienia [Pa] | 50500 |
| Do ciśnienia [Pa] | 351300 |
| nr EAN | 8435050649992 |

| Długość [mm] | 47,4 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| nr EAN | 4027816446477 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306170 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300806298 |


| nr EAN | 8001063846248 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 5903364311117 |

| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Kolor przewodu | zielony |
| Długość przewodu [mm] | 220 |
| Długość całkowita [mm] | 375 |
| Układ wydechowy | za turbosprężarką |
| dla numeru OE | 95519146 |
| dla numeru OE | 22 64 083 67R |
| dla numeru OE | A 626 905 17 00 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 30 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| dla numeru OE | 22 36 519 75R |
| dla numeru OE | 22365 00Q0B |
| dla numeru OE | 95 528 893 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| średnica zewnętrzna [mm] | 143 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
| Ilość otworów | 5 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074301180 |

| Długość przewodu [mm] | 625 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Liczba zestyków | 2 |

| Długość przewodu [mm] | 200 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Liczba zestyków | 2 |

| dla numeru OE | 1401000Q0C |
| Liczba zestyków | 3 |

| Liczba zestyków | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 0 |
| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |

| Ciężar netto [g] | 40 |
| nr EAN | 5902048879790 |

| Ciężar netto [g] | 40 |
| nr EAN | 5902048879912 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977949258 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 210 |
| Kolor obudowy | czarny/biały |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
| Kolor zaworu | czarny |


| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kolor | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423661358 |

| Ciężar [kg] | 0,02683 |
| nr EAN | 4046001444739 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025