
| TECDOC-Nr silnika | 20600 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960127099 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Wersja osi | JKS, LYF, MNB |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Wysokość 2 [mm] | 15 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 3358960361950 |

| TECDOC-Nr silnika | 20600 |
| Strona zabudowy | wylot |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 52 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Wysokość 2 [mm] | 11 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Strona zabudowy | Oś napędowa |
| nr EAN | 3358960361981 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Wersja osi | JKS, LYF, MNB |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28,2 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 65 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Wysokość 2 [mm] | 15 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960362285 |

| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Typ skrzyni biegów | LJC |
| Typ skrzyni biegów | LWL |
| Typ skrzyni biegów | MNK |
| Typ skrzyni biegów | MSD |
| Typ skrzyni biegów | NGX |
| Typ skrzyni biegów | NWH |
| Typ skrzyni biegów | KUN |
| Typ skrzyni biegów | LPF |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960517708 |

| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Wersja | GEARB. KUN, LPF |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. od | 201005 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Wersja | GEARB. LWL, LJC, MNK |
| Wersja | GEARB. MSD, NGX |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| nr EAN | 3358960517722 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 7-biegowa |
| Typ skrzyni biegów | LWL, LJC, MNK, NWH |
| Typ skrzyni biegów | MSD, NGX |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Wysokość 2 [mm] | 8,5 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960609250 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 7-biegowa |
| Typ skrzyni biegów | LWL, LJC, MNK, NWH |
| Typ skrzyni biegów | MSD, NGX |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Wysokość 2 [mm] | 8,5 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960609489 |

| TECDOC-Nr silnika | 20600 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Grubość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,195 |
| nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii mechanizm różnicowy do Audi A4 Allroad B8 (8KH) 3.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 Allroad B8 (8KH) 3.0 TDI quattro produkowanego od 2009.04 do roku 2012.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 240 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii mechanizm różnicowy do Audi A4 Allroad B8 (8KH)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na mechanizm różnicowy do Audi A4 Allroad B8 (8KH) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2009.04 do roku 2012.01, i mocy silnika 240 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025