
| Rok prod. od | 199010 |
| Rok prod. do | 199307 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| Numer silnika do | 3683627 |
| --------------- | |
| Numer silnika do | 7914492 |
| nr EAN | 3165143129098 |

| Rok prod. od | 199206 |
| Rok prod. do | 199307 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387214 |

| Rok prod. od | 199010 |
| Rok prod. do | 199307 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387221 |

| Rok prod. od | 199010 |
| Rok prod. do | 199307 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Rok prod. od | 199010 |
| Rok prod. do | 199307 |
| Numer silnika od | 3683628 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759497029 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018361 |

| dla numeru OE | 7619303 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 986 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 121 |
| nr EAN | 8717613018019 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Kod silnika | 156 C.046 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Numer VET od | 2124683,0121897 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Numer VET od | 2124683,0121897 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Numer VET od | 2124683,0121897 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Numer VET od | 2124683,0121897 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510040072 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Numer silnika od | 3683628 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Numer silnika do | 3683628 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510037379 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510041307 |

| Numer silnika od | 2124683, 0121897 |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 con. |
| nr EAN | 8435050603017 |

| Numer silnika do | 2124683, 0121897 |
| Wymiar gwintu | M 14x1,25 |
| nr EAN | 8435050603345 |

| Numer silnika od | 3683628 |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Numer silnika do | 3683628 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| nr EAN | 8435050600184 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 38 458 |
| nr EAN | 4027816176954 |

| Numer silnika od | 3683628 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55202374 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816122289 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez systemu sprawdzającego |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj sterowania | Sterowanie przełączaniem ciśnienia |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| nr EAN | 4027816122302 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 302 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144550 |

| Specyfikacja | 768|SPI (iniezione c |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063211985 |

| Wymiar gwintu | M16x1,50 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8001063452036 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| Długość [mm] | 1215 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ilość przewodów | 3 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Długość przewodu [mm] | 1215 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063700830 |

| Numer VET od | 2124683,0121897 |
| Kod silnika | 156C.046 |
| Numer VET od | 2124683,0121897 |
| Numer VET od | 2124683,0121897 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5907558548051 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| nr EAN | 5907558548099 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Długość [mm] | 50 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5901619530931 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 5901619521786 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074042182 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Rok prod. od | 199206 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1215 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Rok prod. od | 199206 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 985 |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 3 |

| Rok prod. od | 199206 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1670 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 3 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688535474 |

| Numer silnika od | 3683628 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688122285 |

| Numer podwozia od | 121897 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Gwintowana złączka | 16.5X1 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276427000023 |

| Kod silnika | 156C.046 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422538477 |

| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| TECDOC-Nr silnika | 4389 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wysokość [mm] | 51,8 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4046001313370 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013319 |

| Rok prod. od | 199002 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| nr EAN | 3531650011346 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat UNO (146_, 158_) 50 1.1.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat UNO (146_, 158_) 50 1.1 produkowanego od 1990.01 do roku 1993.12
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 50 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat UNO (146_, 158_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Fiat UNO (146_, 158_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 1990.01 do roku 1993.12, i mocy silnika 50 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025