pierścień uszczelniający, simmerring Opel ADAM (M13) 1.4 (2012.10-2019.02) 101km
część do wysyłki
w ciągu 24h2
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 23855 | |
TECDOC-Nr silnika | 28262 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
nr EAN | 8427769483493 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 23855 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960138828 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 23855 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960186348 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS OF | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Status produktu: Normalny
część do wysyłki
w ciągu 24h2
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 28262 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 23855 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD W | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
Status produktu: Normalny
część do wysyłki
w ciągu 24h2
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 23855 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 28262 | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 28262 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 39391 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 23855 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 23855 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 28262 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 39391 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Status produktu: Normalny
kod | LDD/A1.4XER | |
kod | LDD/B1.4XER | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring Opel ADAM (M13) 1.4. W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel ADAM (M13) 1.4
produkowanego od 2012.10 do roku 2019.02
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 101 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Opel ADAM (M13)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Opel ADAM (M13) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel
z rocznika od 2012.10 do roku 2019.02, i mocy silnika 101 KM.