
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19,6 |
| Grubość [mm] | 3,65 |
| Kształt | Oring |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 5050063218336 |

| Rok prod. od | 201112 |
| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| Kod silnika | DW10BTED4 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| TECDOC-Nr silnika | 28710 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Kod silnika | RHC (DW10CTED4) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHC (DW10CTED4) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHC (DW10CTED4) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHC (DW10CTED4) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| owalny | |
| czujnik NTC | |
| tworzywo sztuczne | |
| żeński | |
| Wymiar gwintu | not have |
| Rozmiar klucza | not have |
| Ilość biegunów | 2 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |

| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19,6 |
| Grubość [mm] | 3,65 |
| Kształt | Oring |

| Rok prod. od | 201109 |
| Rok prod. do | 201809 |
| Rozmiar klucza | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 3276427000559 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021994 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii przełącznik, czujnik temperatury do Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi RXH Hybrid4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi RXH Hybrid4 produkowanego od 2010.11 do roku 2018.12
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii przełącznik, czujnik temperatury do Peugeot 508 SW I (8E_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na przełącznik, czujnik temperatury do Peugeot 508 SW I (8E_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2010.11 do roku 2018.12, i mocy silnika 163 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025