Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » tworzenie mieszanki Peugeot 806 (221) » sonda Peugeot 806 (221)

sonda do PEUGEOT 806 (221)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 806 (221):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342336
cena brutto:
248.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 4
Długość całkowita [mm] 1520
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 100000
nr EAN 3165143060568
nr EAN 3165141816426
cena brutto:
170.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759250549
cena brutto:
214.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda planarna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759388624
cena brutto:
109.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda planarna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759388464
Ilość podłączonych styków 3
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 5012759511459
Ilość podłączonych styków 3
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 5012759504970
Długość przewodu [mm] 310
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759963753
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 4
Masa [g] 100
nr EAN 8717613018415
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 1485
Ilość biegunów 4
Masa [g] 149
nr EAN 8717613027783
cena brutto:
147.00 zł
 Kup
Długość [mm] 1550
Ilość biegunów 4
Techniczny numer informacyjny Universal 77008
nr EAN 8435050618752
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy brązowy
Wymiar gwintu M 14x1,25
nr EAN 8435050621318
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050604328
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy zielony
Długość przewodu [mm] 250
nr EAN 8435050632369
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy zielony
Długość przewodu [mm] 375
nr EAN 8435050635087
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
nr EAN 5901619519288
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558527155
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki jasnoszary
Liczba otworów do mocowania 1
Długość przewodu [mm] 160
Średnica obudowy [mm] 12
Sposób montażu wciskany
cena brutto:
150.99 zł
 Kup
Liczba przewodów 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295119525
Ograniczenia producenta BOSCH
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048061959
cena brutto:
160.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048081933
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048063816
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 130
nr EAN 5902048063878
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 100
nr EAN 5902048023339
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 98
nr EAN 5902048023353
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063991
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048925923
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048907042
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 3
Strona zabudowy Obudowa przepustnicy
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Ilość biegunów 2
Oznaczenie koloru brązowy
Ciężar [kg] 0,03813
nr EAN 4046001433832
Wymiar gwintu 12 mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
nr EAN 3531650032457
Wyświetlanie od 1 do 36 (z 36 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.