
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 13650-50F10 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063254235 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| nr EAN | 3165143444900 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 298 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143656280 |

| nr EAN | 3165142577890 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 753 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143656297 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407424 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759509128 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759494264 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500972 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759501023 |

| nr EAN | 5012759963241 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759981603 |

| Długość [mm] | 200 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759501009 |

| nr EAN | 5012759993668 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613016008 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613015407 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 88 |
| nr EAN | 8717613015391 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 735 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 112 |
| nr EAN | 8717613023334 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026373 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 725 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 127 |
| nr EAN | 8717613042137 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 107 |
| nr EAN | 8717613042212 |

| nr EAN | 8717613056608 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 32,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379924967 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 32,7 |
| nr EAN | 8012510024812 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510034835 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632628 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 2150 |
| nr EAN | 8435050634165 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 12x1.5 |
| nr EAN | 8435050636237 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050639122 |

| Długość [mm] | 58,1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 90919-05024 |
| nr EAN | 4027816306740 |

| Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
| Ilość połączeń | 5 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,051 |
| nr EAN | 4027816320524 |

| Ograniczenia producenta | 8ET 009 142- 901 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300314427 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 2250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 32,7 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300408140 |

| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300703115 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Długość [mm] | 350 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063902678 |

| nr EAN | 8001063736662 |

| nr EAN | 8001063746999 |

| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 750 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063840048 |

| nr EAN | 8001063729589 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558582277 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |


| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Średnica otworu flanszy [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 5946 21 |
| dla numeru OE | 004 153 90 28 |
| dla numeru OE | 89615 05010 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 775 |
| nr EAN | 087295913574 |

| Ciężar netto [g] | 30 |
| nr EAN | 5902048080882 |

| Ciężar netto [g] | 70 |
| nr EAN | 5902048092816 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Ciężar netto [g] | 45 |
| nr EAN | 5902048057808 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025