
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047023450210 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 380 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024053052 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759523735 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513781 |

| nr EAN | 5012759976111 |

| nr EAN | 5012759990339 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Zakres temperatury [°C] | -40 |
| Zakres temperatury [°C] | 800 |
| Długość przewodu [mm] | 102 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Masa [g] | 30 |
| nr EAN | 8717613039151 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Zakres temperatury [°C] | -40 |
| Zakres temperatury [°C] | 800 |
| Długość przewodu [mm] | 232 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Masa [g] | 33 |
| nr EAN | 8717613039182 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Gwintowana złączka | M6x1 |
| Ilość połączeń | 4 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080580 |

| nr EAN | 8012510034897 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 212,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,93 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 0,475 |
| nr EAN | 8012510048818 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617403 |

| Od ciśnienia [Pa] | -90000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050638057 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 8435050644096 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4027816471554 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,007 |
| nr EAN | 4054224716229 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 4082300284638 |

| Sposób montażu | spięty |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300509755 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300547184 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 110 |
| nr EAN | 4082300596250 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4082300619386 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300807370 |

| Długość [mm] | 59 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | szary |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |

| Ilość połączeń | 4 |
| dla numeru artykułu | 558133 |
| nr EAN | 5901779827964 |

| nr EAN | 8001063928807 |

| nr EAN | 8001063678474 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5907558581072 |

| nr EAN | 5907558572780 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5903364310523 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,8 |
| nr EAN | 5903364311094 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,007 |
| nr EAN | 5903766317175 |

| Ciśnienie [bar] do | 1800 |
| Wymiar gwintu | M18X1,5 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 81577E |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Sposób montażu | spięty |
| Liczba przewodów | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | -90 |
| ciśnienie do [kPa] | +100 |
| dla numeru OE | 13 62 7 805 152 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 100 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4040074283851 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4040074283523 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074281871 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074293744 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4040074282410 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 4040074309940 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 195 |
| nr EAN | 5902048057235 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939754 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,27 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 232 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 282 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 80 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025