Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Alfa Romeo » tworzenie mieszanki Alfa Romeo GIULIA (952_) » sonda Alfa Romeo GIULIA (952_)

sonda do ALFA ROMEO GIULIA (952_)

wybierz typ samochodu ALFA ROMEO GIULIA (952_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
nr EAN 4047024221314
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024677067
nr EAN 4047025093507
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026209594
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026402421
nr EAN 5012759976142
nr EAN 5012759548486
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
Ciśnienie od [kPa] 0,1
ciśnienie do [kPa] 92,6
Napięcie wyjściowe od [V] 0,5
Napięcie wyjściowe do [V] 4,5
nr EAN 8012510044315
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Od ciśnienia [Pa] 50000
Do ciśnienia [Pa] 400000
nr EAN 8435050637333
cena brutto:
139.00 zł
 Kup
Do ciśnienia [Pa] 93000
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050638019
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300509823
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300804454
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048059901
Ciężar netto [g] 30
nr EAN 5902048059987
Ciężar netto [g] 20
nr EAN 5902048884176
Techniczny numer informacyjny PI 2028
nr EAN 4028977941078
Liczba przewodów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba otworów do mocowania 1
Ciężar [kg] 0,023
dla numeru OE 08 62 023
dla numeru artykułu 0 281 002 783
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF)
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
nr EAN 4046001618321
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.