
| Kolor | czarny |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |

| TECDOC-Nr silnika | 25678 |
| Strona zabudowy | góra |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| TECDOC-Nr silnika | 27957 |
| Strona zabudowy | Przewód do zaworu AGR |
| TECDOC-Nr silnika | 27957 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 27957 |
| Strona zabudowy | Przewód do zaworu AGR |
| TECDOC-Nr silnika | 27957 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 27957 |
| Strona zabudowy | Przewód do zaworu AGR |
| TECDOC-Nr silnika | 27957 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 27957 |
| Strona zabudowy | Przewód do zaworu AGR |
| TECDOC-Nr silnika | 27957 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Wymagana ilość | 2 |
| nr EAN | 8012510045404 |

| Strona zabudowy | na dole |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300620856 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649956 |

| Kod silnika | M05.9E |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,008 |
| nr EAN | 5903766317199 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903766317205 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| kod | M05.9E |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 038 919 081M |
| dla numeru OE | 1 469 771 |
| dla numeru OE | 955 606 091 10 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 |

| Strona zabudowy | góra |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 |
| Ciężar [kg] | 0,03899 |
| nr EAN | 4046001331107 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel produkowanego od 2010.06
Jeżeli twój Porsche dysponuje silnikiem o mocy 239 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Porsche CAYENNE (92A)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na włącznik ciśnieniowy oleju, czujnik poziomu oleju do Porsche CAYENNE (92A) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Porsche z rocznika od 2010.06, i mocy silnika 239 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025