Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » zawieszenie i amortyzacja Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) » zawieszenie resora piórowego Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C)

zawieszenie resora piórowego do MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
15.01 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 38
Średnica wewnętrzna [mm] 16
Wysokość [mm] 49
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
cena brutto:
13.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 44
Średnica wewnętrzna [mm] 18
średnica zewnętrzna [mm] 31,5
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8033001150568
Długość [mm] 53
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 28
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8033001150575
Długość [mm] 45
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 27
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8033001150582
Długość [mm] 27
Średnica wewnętrzna [mm] 24
średnica zewnętrzna [mm] 59,5
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z przodu
Strona zabudowy na dole
nr EAN 8033001150599
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z tyłu
nr EAN 5901655197273
Indeks: OYO 50Z5004A-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Tuleja, pióro resoru
Nazwa: TULEJA RESORU MITSUBISHI
Opis: PAJERO 91->, L300 86->, L300 4WD 86->, L200 96-> GÓRNA TYŁ
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MB111071
Numer dostawcy: 50Z5004A-OYO
Parametry:oś tylna z przodu Średnica wewnętrzna [mm] : 16
Indeks: OYO 50Z5004C-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Tuleja, pióro resoru
Nazwa: TULEJA RESORU MITSUBISHI
Opis: PAJERO 91-> TYŁ
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MB111203
Numer dostawcy: 50Z5004C-OYO
Parametry:Średnica wewnętrzna [mm] : 18
Średnica zewnętrzna [mm] : 31,5
Ilość na oś 4
Średnica wewnętrzna [mm] 18
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z przodu
nr EAN 5908229926925
Wymagana ilość 4
Materiał PU (poliuretan)
Średnica [mm] 18
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
nr EAN 5908229984062
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy po stronie nadwozia
Materiał PU (poliuretan)
Wymagana ilość 4
Średnica wewnętrzna [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
nr EAN 5908229986233
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z tyłu
Materiał PU (poliuretan)
Wymagana ilość 4
Średnica wewnętrzna [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
nr EAN 5908229986257
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zawieszenie resora piórowego

Zawieszenie resora piórowego


Resory piórowe to dla mechaniki niemal prastary zabytek mechaniki pojazdowej. Cześć została wynaleziona już w XIX wieku i wykorzystywana była do amortyzacji w powozach konnych – jak widać prostota niektórych części, gwarantuje satysfakcjonujące właściwości przez setki lat. Często nie doceniamy mało skomplikowanych rozwiązań, które sprawdzają się w większości sytuacji.

Zawieszenie resora piórowego z powodzeniem wykorzystywane jest do dziś, chociaż częściej można spotkać je m.in. w takich autach jak średniej wielkości pojazdy dostawcze – coraz rzadziej w samochodach osobowych. My jednak w dalszym ciągu posiadamy asortyment, który pozwoli wam na skompletowanie takich układów jak zawieszenie resora piórowego. Sklep E-Autoparts.pl to najlepszy wybór dla wymagających klientów, którzy oczekują najwyższej jakości asortymentu, ponieważ oferujemy tylko i wyłącznie sprawdzone marki będące liderem jakości na rynku. 

Resor piórowy – budowa i działanie


Główny element (czyli sam resor piórowy) jest wyprodukowany z płaskowników sprężynowych, które zostały wyprofilowane w odpowiedni sposób. Dlaczego nazwa odnosi się do liczby mnogiej i piór? Ponieważ w skład jednego resora wchodzi kilka elementów, z czego główne jest najdłuższe, a każde kolejne krótsze – są one oczywiście wycentrowane, dzięki czemu środek zawieszenia (miejsce najbardziej obciążone) jest maksymalnie wzmocnione. 

Połączone są one ze sobą za pomocą śruby, która przechodzi dokładnie przez środek resorów i stalowych opasek ściągających – wszystko przymocowane jest do belki lub mostu napędowego. Chociaż opis może wydawać się skomplikowany, to zawieszenie jest skonstruowane w tak prosty sposób, że nawet osoby bez zaawansowanej wiedzy mechanicznej, bez problemu poradziłyby sobie z ich wymiany przy użyciu odpowiednich narzędzi.