Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC72260 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC72260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC72260 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numer części:

DC72260

Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Girling
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:34
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:34

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC72260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 194.36 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC72260 HONDA ACCORD V, VI 1.8I, 2.0I, 2.0D, 2.3I CC7/CE7/CE8/CF1/CE9 93 - 10/98 TYŁ LEWY
numery OEM:
HONDA      43013-SN7-G00
HONDA      43013SN7G00
ROVER      GBC90178

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC72260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu