Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSR970L delco remy automotive europe

Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR970L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSR970L Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numer części:

DSR970L

Wymiar gwintu:M14 X 1,50
Wymiar gwintu:M16 X 1,50
Tryb pracy:hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:1410
Długość [mm]:310
Liczba otworów do mocowania:2
Rozstaw otworów 1/2:100mm
Długość 2 [mm]:50
Długość 1 [mm]:48
Gwint wewnętrzny [mm]:M16 x 1.5mm MALE

Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR970L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 515.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER DSR970L PEUGEOT BOXER 2.0 04>
numery OEM:
CITROËN      1323199080
CITROËN      4000.EC
CITROËN      4000.EF
FIAT      71 722 570
FIAT      71722570
PEUGEOT      1323199080
PEUGEOT      4000EC
PEUGEOT      4000EF

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR970L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.