Numer WVA | 20011 | |
System hamulcowy | Continental | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 77 | |
Długość 2 [mm] | 77 | |
Wysokość [mm] | 70 | |
Wysokość 2 [mm] | 70 | |
Grubość 1 [mm] | 14 | |
Grubość 2 [mm] | 14 | |
nr EAN | 5012759300053 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP20 DELPHI
ALFA ROMEO | 10514.22052.30/30 | |
ALFA ROMEO | 10541.22052.00/25 | |
ALFA ROMEO | 10541.22053.00/25 | |
ALFA ROMEO | 10541.22053.00/30 | |
ALFA ROMEO | 11568.22052.01/30 | |
ALFA ROMEO | 1605718 | |
ALFA ROMEO | 1605722 | |
ALFA ROMEO | 800962 | |
BMW | 10514220523030 | |
BMW | 10541220520025 | |
BMW | 10541220530025 | |
BMW | 10541220530030 | |
BMW | 10541260031030 | |
BMW | 10564220520125 | |
BMW | 10564220520225 | |
BMW | 11568220520130 | |
BMW | 3411 1103 103 | |
BMW | 3411 1160 171 | |
BMW | 3411 1660 187 | |
BMW | 3411 2660 194 | |
FIAT | 60713601 | |
FIAT | 60723584 | |
FORD | 0800962 | |
FORD | 800962 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 6620 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 6720 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 0042 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 0542 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 0642 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 1942 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 2942 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 3142 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 3742 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 3842 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 4442 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 7242 | |
MERCEDES-BENZ | 001 420 7720 | |
MERCEDES-BENZ | 001 586 1942 | |
MERCEDES-BENZ | 001 586 3142 | |
MERCEDES-BENZ | 001 586 8342 | |
MERCEDES-BENZ | 005 586 7242 | |
MERCEDES-BENZ | 006 071 3601 | |
MERCEDES-BENZ | 006 072 3584 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 6620 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 6720 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 0042 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 0542 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 0642 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 1942 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 2942 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 3142 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 3742 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 3842 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 4442 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 7242 | |
MERCEDES-BENZ | A001 420 7720 | |
MERCEDES-BENZ | A001 586 1942 | |
MERCEDES-BENZ | A001 586 3142 | |
MERCEDES-BENZ | A001 586 8342 | |
MERCEDES-BENZ | A005 586 7242 | |
MERCEDES-BENZ | A006 071 3601 | |
MERCEDES-BENZ | A006 072 3584 | |
OPEL | 108133 | |
OPEL | 1605001 | |
OPEL | 1605007 | |
OPEL | 1605129 | |
OPEL | 1605131 | |
OPEL | 1605143 | |
OPEL | 1605152 | |
OPEL | 1605154 | |
OPEL | 1605155 | |
OPEL | 1605156 | |
OPEL | 1605189 | |
OPEL | 1605190 | |
OPEL | 1605191 | |
OPEL | 1605220 | |
OPEL | 1605238 | |
OPEL | 1605239 | |
OPEL | 1605513 | |
OPEL | 1605516 | |
OPEL | 1605533 | |
OPEL | 1605718 | |
OPEL | 1605719 | |
OPEL | 1605721 | |
OPEL | 1605722 | |
OPEL | 1605798 | |
PORSCHE | 901 351 977 00 | |
PORSCHE | 901 351 997 00 | |
PORSCHE | 911 351 950 01 | |
PORSCHE | 911 351 950 02 | |
PORSCHE | 911 351 950 06 | |
PORSCHE | 911 351 950 07 | |
PORSCHE | 944 351 950 06 | |
ROVER | GBP506 | |
VOLKSWAGEN | 211 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 211 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 211 698 151B | |
VOLKSWAGEN | 211 698 151C | |
VOLKSWAGEN | 211 698 151D | |
VOLKSWAGEN | 211 698 151F | |
VOLKSWAGEN | 211 698 151G |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP20 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP20 DELPHI:
Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.
W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.
Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.
Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020