Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 719520561 dri

pompa wspomagania elekt-hyd. peugeot 106 96- 719520561 DRI

719520561 pompa wspomagania elekt-hyd. peugeot 106 96- DRI
 

    Ocena:
numer części:

719520561

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 719520561
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA ELEKT-HYD. PEUGEOT 106 96-
  • Opis
    • POMPA WSPOMAGANIA ELEKT-HYD. PEUGEOT 106 96-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 660,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4007Q8
    • Numer dostawcy: 719520561
  • Parametry:
    • elektro-hydrauliczny
    • Ciężar netto [kg] : 2,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania elekt-hyd. peugeot 106 96- 719520561 DRI

Koszt kaucji: 811.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
PEUGEOT      4007Q8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania elekt-hyd. peugeot 106 96- 719520561 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI