Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M8x1 |
nr EAN | 8435050635292 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 74221 FAE
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
46779614, 46796050
1214032
1855084E50, 1855084E50000
1542845, 95516M090AA
FIAT | 46779614 | |
FIAT | 46796050 | |
FORD | 1542845 | |
FORD | 9551-6M090-AA | |
OPEL | 1214032 | |
SUZUKI | 18550-84E50 | |
SUZUKI | 18550-84E50-000 |
Zastosowanie Świeca żarowa 74221 FAE w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.