Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 0117P-ZZE150 febest

Osłona, wał napędowy 0117P-ZZE150 FEBEST

0117P-ZZE150 Osłona, wał napędowy FEBEST
febest 0117P-ZZE150
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

0117P-ZZE150

producent:

FEBEST

Strona zabudowy zewnętrzny
Wysokość [mm] 103
Ciężar [kg] 0,233
Materiał PVC
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,3
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Długość opakowania [cm] 10,3
Szerokość opakowania [cm] 9,0
Wysokość opakowania [cm] 9,0
nr EAN 4056111048727

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 0117P-ZZE150 FEBEST

numery OEM:
HONDA      44017-S0X-A03
HONDA      44017-S0X-A04
HONDA      44017-S0X-A22
HONDA      44017-S0X-A23
SUZUKI      44119-65J10
SUZUKI      44119-65J10-000
TOYOTA      04427-05250
TOYOTA      04428-02420
TOYOTA      43460-09R20
HYUNDAI      49500-2S200
HYUNDAI      49500-2Y200
HYUNDAI      49501-2S200
HYUNDAI      49501-2S250
HYUNDAI      49501-2Y200
HYUNDAI      49591-3X1B5
HYUNDAI      49591-A71B0
HYUNDAI      49591-A71B5
HYUNDAI      49594-2Y200
HYUNDAI      49594-2Y300
HYUNDAI      49594-2Y610
HYUNDAI      49594-3W200
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 0117P-ZZE150 FEBEST w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 0117P-ZZE150 FEBEST:

2020-04-01
 5/5
Kupiłem 0115-GSX30RHT w tym sklepie najlepsza cena na rynku

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.