Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 2915-DIIIT febest

Zestaw osłon, wał napędowy 2915-DIIIT FEBEST

2915-DIIIT Zestaw osłon, wał napędowy FEBEST
febest 2915-DIIIT
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2915-DIIIT

producent:

FEBEST

Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 91
Ciężar [kg] 0,315
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 84,2
Długość opakowania [cm] 11,0
Szerokość opakowania [cm] 9,9
Wysokość opakowania [cm] 9,9
nr EAN 4056111100623

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 2915-DIIIT FEBEST

numery OEM:
MITSUBISHI      3815A101
MITSUBISHI      3815A102
MITSUBISHI      3815A104
MITSUBISHI      MR850445
NISSAN      39100-CK005
NISSAN      39101-CK005
NISSAN      39242-9Y115
NISSAN      39741-7Y026
NISSAN      39741-9Y115
NISSAN      39741-9Y125
NISSAN      C974A9Y125
NISSAN      C974A9Y12H
SSANGYONG      4130034011
LAND ROVER      LR047294
LAND ROVER      LR047295
LAND ROVER      LR072069
LAND ROVER      LR072070
LAND ROVER      TDB500100
LAND ROVER      TDB500110
LAND ROVER      TDR500100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 2915-DIIIT FEBEST w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 2915-DIIIT FEBEST:

2020-04-01
 5/5
Kupiłem 0115-GSX30RHT w tym sklepie najlepsza cena na rynku

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.