Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 86 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 77,8 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 3/4" - 16 UNF | |
Ciężar [kg] | 0,3 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 27138 FEBI Bilstein GmbH + Co KG
FORD | 1 026 285 | |
FORD | 1 056 613 | |
FORD | 1 070 523 | |
FORD | 1 072 434 | |
FORD | 1 098 162 | |
FORD | 1 143 677 | |
FORD | 1 559 937 | |
FORD | 5 003 331 | |
FORD | 5 008 718 | |
FORD | 5 008 719 | |
FORD | 5 008 720 | |
FORD | 5 008 721 | |
FORD | 5 008 722 | |
FORD | 5 010 292 | |
FORD | 5 012 000 | |
FORD | 6 057 166 | |
FORD | 6 057 167 | |
FORD | 6 062 305 | |
FORD | 6 066 094 | |
FORD | 6 066 095 | |
FORD | 6 066 096 | |
FORD | 6 141 811 | |
MAZDA | 1E03-14-302 | |
SKODA | 047 115 561 F | |
SKODA | 047 198 561 F | |
SKODA | 047 498 561 F | |
SKODA | 110 402 005 0 | |
SKODA | 114 094 100 | |
SKODA | 114 094 101 | |
SKODA | 115 094 100 | |
SKODA | 115 094 100 S | |
SKODA | 194 094 100 | |
SKODA | 201 950 001 | |
SKODA | 47 115 561 F | |
SKODA | 47 198 561 F | |
SKODA | 47 498 561 F | |
FORD USA | 77BM6714C1A | |
FORD USA | 77BM6714C2A | |
FORD USA | 84BM6714AA | |
FORD USA | 97MM6714A1A | |
FORD USA | 97MM6714B1A |
Zastosowanie Filtr oleju 27138 FEBI Bilstein GmbH + Co KG w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 27138 FEBI Bilstein GmbH + Co KG:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020
Jakie występują rodzaje filtrów powietrza?
27-07-2020
Jak odróżnić oryginalny olej Castrol od podróbek
28-05-2020
Akumulatory EFB
22-11-2019
Czyste powietrze dzięki filtrowi kabinowemu FreciousPlus
12-11-2019
Amortyzatory Monroe® OESpectrum®
30-10-2019