Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » OM 512 filtron wix

Filtr OM 512 FILTRON WIX

OM 512 Filtr FILTRON WIX
filtron OM 512
Filtr OM 512
OM 512
filtron OM 512 Filtr
12.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

OM 512

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 100
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 18
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 18
nr EAN 5904608005120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr OM 512 FILTRON WIX

Filtr hydrauliki układu kierowniczego pasuje do: DAF 45, 55, 65, 65 CF, 75, 75 CF, 85, 85 CF, 95, 95 XF, CF, CF 65, CF 75, CF 85, DB, F 1000, F 1100, F 1300, F 1500 130/7AA-Dover-ZD3A604 01.59-
numery OEM:
BMW      32 41 1 120 717
DAF      022 9348
DAF      229 348
FIAT      2966261
FIAT      9914553
IVECO      190 2137
IVECO      1908082
IVECO      296 6261
IVECO      4 255 9501
IVECO      425 74979
IVECO      5001018962
IVECO      503133082
IVECO      991 4553
MERCEDES-BENZ      000 466 02 04
MERCEDES-BENZ      000 466 06 04
MERCEDES-BENZ      000 466 28 04
MERCEDES-BENZ      000 466 30 04
MERCEDES-BENZ      001 184 22 25
MERCEDES-BENZ      A 000 466 02 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 06 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 28 04
MERCEDES-BENZ      A 000 466 30 04
MERCEDES-BENZ      A 001 184 22 25
VOLVO      21392404
VOLVO      349619
VOLVO      349619-1
VOLVO      349619-7

Zastosowanie Filtr OM 512 FILTRON WIX w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.