Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX389824A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX389824A0 FTE automotive GmbH

RX389824A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX389824A0

Średnica tłoka [mm] 38
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX389825A0
nr EAN 4028569351346

skład zestawu:
RKS0079 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS38913 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX389824A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX389824A0
numery OEM:
AUDI      8D0 615 423 A
AUDI      8D0 615 423 B
SEAT      8D0 615 423 A
SEAT      8D0 615 423 B
SKODA      8D0 615 423 A
SKODA      8D0 615 423 B
VOLKSWAGEN      8D0 615 423 A
VOLKSWAGEN      8D0 615 423 B

Zastosowanie Zacisk hamulca RX389824A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu