Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, Micro-V®, 68801 gates

Pasek klinowy wielorowkowy, Micro-V® 68801 GATES

68801 Pasek klinowy wielorowkowy, Micro-V® GATES
gates 68801
 

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6PK2155

numer części:

68801

producent:

GATES

Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Szerokość [mm] 21,36
Długość [mm] 2155
nr EAN 5412571022421
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 6PK2160

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy, Micro-V® 68801 GATES

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy, Micro-V® 68801 GATES w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy, Micro-V® 68801 GATES:

2020-02-07
 5/5
Cena na 6PK2490 gates chyba najlepsza w internecie
2020-02-10
 5/5
Wahałem się przed zakupem 4PK923 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-06-02
 5/5
super
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 5/5
Bardzo dobra jakość, lepsza niż Bosch
2020-04-19
 5/5
Mogę polecić ten sklep i kupuję w nim od lat tak samo jak obecnie 6PK1795 gates
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-11
 5/5
dobra jakość
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
super
2020-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.