Części do samochodów e-autoparts.pl
opinie o sklepie motoryzacyjnym e-autoparts.pl
ranking opineo.pl rok 2014
ranking opineo.pl rok 2015
ranking opineo.pl rok 2016
Części do samochodów e-autoparts.pl
tel: 22/100 15 90
Napisz do nas ikona email
Konsultanci: poniedziałek - czwartek: 9:00 - 17:00, piątek: 9:00 - 15:00
magazyn: poniedziałek - czwartek: 9:00 - 17:00, piątek: 9:00 - 15:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka

... jest pusty
aktualny koszt dostawy: 16.00 zł
do bezpłatnej dostawy
brakuje: 250.00 zł
Części do samochodów e-autoparts.pl
tel: 22/100 15 90
Napisz do nas 
Części do samochodów e-autoparts.pl
tel: 22/100 15 90
Napisz do nas ikona email
ikona koszyka

... jest pusty
aktualny koszt dostawy: 16.00 zł
do bezpłatnej dostawy
brakuje: 250.00 zł
Sklep » części samochodowe » filtry » filtr powietrza » E494L

Filtr powietrza E494L HENGST

E494L Filtr powietrza HENGST
cena z vat
52.00 zł
Kup
    Ocena:
5/5 (1 ocena)

numery handlowe:

7214310000

numer części:

E494L

producent:

HENGST

Rodzaj filtraWkład filtra
Długość [mm]306,0
Szerokość [mm]211,0
Wysokość [mm]61,0
nr EAN4030776042764
Status produktu: Normal

Sprawdź zastosowanie wybranej części

Filtr powietrza E494L HENGST

Przeczytaj 1 opinia o produkcie
2019-11-06
 5/5
Część dotarła do mnie już następnego dnia, dosyć szybko jak na polskie warunki
Aktualnie oglądany:  Filtr powietrza, E494L • HENGST • sklep e-autoparts.pl. Część znajduje się w kategorii

filtr powietrza

Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtr powietrza ma zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.

Należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza. Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika.