Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 134041 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 134041 HÜCO

134041 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
175.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

134041

producent:

HÜCO

Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079340410

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 134041 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), E (A207), E (C207) 2.5-5.5 06.04-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001502780
MERCEDES-BENZ      2729060060
MERCEDES-BENZ      A0001501980
MERCEDES-BENZ      A0001502780
MERCEDES-BENZ      A2729060060

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 134041 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.