Liczba zębów 1 | 141 | |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4005108599650 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0470 30 INA
CITROËN | 0816.96 | |
CITROËN | 0816.A9 | |
CITROËN | 081696 | |
CITROËN | 0816A9 | |
CITROËN | 0829.59 | |
CITROËN | 082959 | |
CITROËN | 0830.46 | |
CITROËN | 0830.63 | |
CITROËN | 083046 | |
CITROËN | 083063 | |
CITROËN | 1201.C4 | |
CITROËN | 1201C4 | |
CITROËN | 16 094 023 80 | |
CITROËN | 16 095 246 80 | |
CITROËN | 1609402380 | |
CITROËN | 1609524680 | |
CITROËN | 96 261 574 80 | |
CITROËN | 96 290 822 80 | |
CITROËN | 9626157480 | |
CITROËN | 9629082280 | |
FIAT | 71771596 | |
FIAT | 9400816969 | |
FIAT | 9400829598 | |
FIAT | 9400830149 | |
FIAT | 9400830379 | |
FIAT | 9400830639 | |
FIAT | 9463380680 | |
FIAT | 9569147388 | |
LANCIA | 9400816969 | |
LANCIA | 9400830379 | |
LANCIA | 9463380680 | |
LANCIA | 9569147388 | |
PEUGEOT | 0816.96 | |
PEUGEOT | 0816.A9 | |
PEUGEOT | 081696 | |
PEUGEOT | 0816A9 | |
PEUGEOT | 0829.59 | |
PEUGEOT | 082959 | |
PEUGEOT | 0830.46 | |
PEUGEOT | 0830.63 | |
PEUGEOT | 083046 | |
PEUGEOT | 083063 | |
PEUGEOT | 1201.C4 | |
PEUGEOT | 1201C4 | |
PEUGEOT | 16 094 023 80 | |
PEUGEOT | 16 095 246 80 | |
PEUGEOT | 1609402380 | |
PEUGEOT | 1609524680 | |
PEUGEOT | 96 261 574 80 | |
PEUGEOT | 96 290 822 80 | |
PEUGEOT | 9626157480 | |
PEUGEOT | 9629082280 | |
SUZUKI | 12761-67G00 | |
SUZUKI | 1276167G00 | |
SUZUKI | 17410-67G00 | |
SUZUKI | 1741067G00 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0470 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0470 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020