Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 7PK1920 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 INA

FB 7PK1920 Pasek klinowy wielorowkowy INA
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7PK1918, 7PK1919, 7PK1920, 7PK1921, 7PK1922

numer części:

FB 7PK1920

producent:

INA

Ilość żeber 7
Długość [mm] 1920
nr EAN 4014870125707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 producenta INA

TOYOTA

9091602493, 9091602515, 9091602600, 9091602601

RENAULT

7701057890

OPEL

6340624, 93180563

numery OEM:
NISSAN      11720-00QAW
NISSAN      11720-DB000
NISSAN      1172000QAW
NISSAN      11720DB000
OPEL      63 40 624
OPEL      6340624
OPEL      93180563
RENAULT      77 01 057 890
RENAULT      7701057890
TOYOTA      90916-02493
TOYOTA      90916-02515
TOYOTA      90916-02600
TOYOTA      90916-02601
TOYOTA      9091602493
TOYOTA      9091602515
TOYOTA      9091602600
TOYOTA      9091602601
VAUXHALL      63 40 624
VAUXHALL      6340624
VAUXHALL      93180563
DACIA      77 01 057 890
DACIA      7701057890
LEXUS      90916-02493
LEXUS      90916-02515
LEXUS      90916-02600
LEXUS      90916-02601
LEXUS      9091602493
LEXUS      9091602515
LEXUS      9091602600
LEXUS      9091602601

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1920 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.