Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 108-251 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 108-251 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 108-251 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 108-251
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 108-251
8FK 351 108-251
behr hella 8FK 351 108-251 Kompresor, klimatyzacja
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 108-251

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:7SBU16C
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:114
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
do klimatyzacji z tylu
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 108-251 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      18 54 097
OPEL      18 54 121
OPEL      1854097
OPEL      1854121
OPEL      24 41 6178
OPEL      68 54 001
OPEL      68 54 028
OPEL      68 54 031
OPEL      6854001
OPEL      6854028
OPEL      6854031
OPEL      91 22 120
OPEL      9122120
VAUXHALL      24416178
VAUXHALL      24430319
VAUXHALL      9122120
VAUXHALL      93176859
VAUXHALL      R1580026

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 108-251 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.