Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 334-351 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-351 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-351 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-351
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-351
1,376.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-351

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:VS16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-351 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 683 959
FORD      1 707 371
FORD      1 766 983
FORD      1 791 013
FORD      1683959
FORD      1707371
FORD      9G9N-19D629-LB
FORD      9G9N19D629LA
FORD      9G9N19D629LB
FORD      9G9N19D629LC
FORD      9G9N19D629LD
VOLVO      3 600 108 0
VOLVO      36001080
VOLVO      36012442
VOLVO      8 623 176
VOLVO      8623176
LAND ROVER      31250862AA
LAND ROVER      LR027784
LAND ROVER      LR030864
LAND ROVER      LR035975

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-351 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.