Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 134-761 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-761 HELLA

8FK 351 134-761 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 134-761
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-761
8FK 351 134-761
hella 8FK 351 134-761 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-761 hella
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 134-761

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Delphi / Harrison
ID kompresora CVC6
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 1854111
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 109
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621369507

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-761 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440485/8FK351134761 OPEL ASTRA G 98-05 MERIVA 03-10
numery OEM:
OPEL      13297440
OPEL      18 54 111
OPEL      18 54 185
OPEL      18 54 533
OPEL      68 54 024
OPEL      68 54 119
OPEL      91 65 714
OPEL      93176855
OPEL      93196864
VAUXHALL      09165714
VAUXHALL      13297440
VAUXHALL      18 54 111
VAUXHALL      18 54 185
VAUXHALL      18 54 533
VAUXHALL      68 54 024
VAUXHALL      68 54 119
VAUXHALL      93168631
VAUXHALL      93176855
VAUXHALL      93196864
VAUXHALL      R1580022
HOLDEN      13297440
HOLDEN      18 54 111
HOLDEN      18 54 185
HOLDEN      18 54 533
HOLDEN      68 54 024
HOLDEN      68 54 119
HOLDEN      91 65 714
HOLDEN      93176855
HOLDEN      93196864

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-761 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 134-761

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.