Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 408-237-111-017Z vdo

Korpus przepustnicy 408-237-111-017Z VDO

408-237-111-017Z Korpus przepustnicy VDO
1,392.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-237-111-017Z

producent:

VDO

Tryb pracy elektroniczny
Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatku VDO A2C59516940
Numer artykułu zalecanego dodatku VW 028 129 748
Numer artykułu zalecanego dodatku VW 06A 129 748 A
Średnica [mm] 56
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) 
nr EAN 4103590801081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-237-111-017Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 2.0 01.98-12.13
numery OEM:
SKODA      06A 133 064 H
VOLKSWAGEN      06A 133 064 H

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-237-111-017Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-237-111-017Z VDO:

2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 408-237-111-017Z

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO