Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 408-238-323-010Z vdo

Korpus przepustnicy 408-238-323-010Z VDO

408-238-323-010Z Korpus przepustnicy VDO
928.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-238-323-010Z

producent:

VDO

Tryb pracy elektroniczny
Średnica [mm] 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatku VW 03C 133 073 B
Numer artykułu zalecanego dodatku VDO A2C59516948
Numer artykułu zalecanego dodatku VW 03C 133 073 A
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) 
nr EAN 4103590932761

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-238-323-010Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: VW POLO, TOURAN 1.4/1.6 02.02-01.07
numery OEM:
VOLKSWAGEN      036 133 062 Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-238-323-010Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-238-323-010Z VDO:

2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO