Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » A2C59511709 vdo

Korpus przepustnicy A2C59511709 VDO

A2C59511709 Korpus przepustnicy VDO
934.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A2C59511709

producent:

VDO

Średnica [mm] 52
Tryb pracy elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) 
nr EAN 4103590929303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy A2C59511709 VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: MINI (R50, R53), (R52), (R56) 1.6 06.01-02.12
numery OEM:
MINI      0 872 457
MINI      1 496 717
MINI      13 54 0 872 457
MINI      13 54 1 496 717
MINI      13 54 7 509 043
MINI      7 509 043
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy A2C59511709 VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy A2C59511709 VDO:

2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO