Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29016 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29016 MONROE

L29016 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29016

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,230
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096365195

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29016 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO; VW PASSAT B2, SANTANA 1.3-2.8 08.78-

Duża część właścicieli samochodów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich auto posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest ceniona firma MONROE. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu L29016. Producent MONROE gwarantuje, że dzięki użytym technologiom wytwarzania oraz wysokim normom jakości, wszystkie produkowane przez nich części, podobnie jak końcówki drążka o numerze L29016, spełniają oczekiwania użytkowników.
Producent MONROE znany jest z wyjątkowo wysokiej jakości wykonania produkowanych w swoich fabrykach części samochodowych. Zastosowanie dobrej jakości materiałów oraz nowoczesny park maszynowy, przynosi efekty w postaci części o konkurencyjnej trwałości.
Części zamienne produkowane przez MONROE, w tym oglądany końcówka drążka L29016, są wzorem do naśladowania dla innych producentów części samochodowych w Europie. Jakość części dostarczanych przez MONROE może być przykładem dla innych producentów dla motoryzacji.
Końcówka drążka L29016 ma zastosowanie do takich aut jak AUDI A6 Allroad (4GH, 4GJ, C7) od 2012.01, VW (VOLKSWAGEN) JETTA CITY od 2006.09 oraz wielu innych modeli aut. Producent przeglądanej pzrez Ciebie części końcówka drążka L29016 dopasował ją do samochodów marki AUDI, VW (VOLKSWAGEN). Może jednak zajść sytuacja, że niezbędna będzie pomoc konsultantów naszego sklepu aby sprawdzić dopasowanie końcówki drążka L29016 do posiadanego auta. Końcówka drążka L29016 ma dobrą stosunek cena do jakości. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
AUDI      811 419 812 A
VOLKSWAGEN      811 419 812 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29016 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29016 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.