Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 2.2 DTI 16V (F75) (2002.01-2005.06) 125km » 55.9935 lauber
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 2.2 Dti 16v (f75) (2002.01-2005.06) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9935 LAUBER

55.9935 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.9935
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9935
55.9935
526.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9935

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]128
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
Ø koła pasowego [mm]128
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]128
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
Ø koła pasowego [mm]128
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Typ pompypompa łopatkowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9935 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES GLK (X204) 3.0/3.5 06.08-12.15
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0064662301
MERCEDES-BENZ      006466230180
MERCEDES-BENZ      0064662401
MERCEDES-BENZ      006466240180
MERCEDES-BENZ      646 623 01 80
MERCEDES-BENZ      646 624 01 80
MERCEDES-BENZ      64662301
MERCEDES-BENZ      64662401
MERCEDES-BENZ      A 646 623 01 80
MERCEDES-BENZ      A 646 624 01 80
MERCEDES-BENZ      A0064662301
MERCEDES-BENZ      A006466230180
MERCEDES-BENZ      A0064662401
MERCEDES-BENZ      A006466240180

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9935 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9935 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.