Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 47.01.14 linex

linka hamulca ręcznego vw 47.01.14 LINEX

47.01.14 linka hamulca ręcznego vw LINEX
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

47.01.14

producent:

LINEX

Indeks: LIN 47.01.14
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO VW
Opis: GOLF II 83-91 -HAMULCE BĘBNOWE -LEWY/PRA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 191609721A
Numer dostawcy: 47.01.14
Parametry:hamulce tarczowe Długość [mm] : 1795/1180
z obu stron dla pojazdów bez ABS

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego vw 47.01.14 LINEX

LINKA HAM LINEX 47.01.14 VW GOLF II,JETTA 1795/1180 TARCZE LEWA/PRAWA
numery OEM:
VAG      191 609 721 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca ręcznego vw 47.01.14 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o linka hamulca ręcznego vw 47.01.14 LINEX:

2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-31
 5/5
Polecam.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.